miércoles, 19 de octubre de 2011

UNA D'ASFALT I UNA DE TERRA

Aprofitant el pont de Sant Lluc, patró d'Ulldecona he fet 2 sortidetes seguidetes amb la Penya.
Una d'asfalt i una de terra, que també podia haver dit "una de cal i una de arena".
Faré 2 resums, ja que els compis de la penya ham possat sendes croniques de les sortides, pels que vulguin mes informació i un altre punt de vista, que sempre va bé.

1. Diumenge 16, la d'asfalt o "Arena"
Sortideta de tota la penya, ara ja no hi ha ni lo dels B, ni del A, sortim tots juntets, aixó fa goig, uns vint i tots de roig, els colors de la Penya Ciclista Montsia. La ruta será anada i tornada a Tirig.
A destacar que a Sant Mateu es la vegada que mes gent arriba en el primer grup, Mingo i jo anaven davant sense masa presa parlant, tot i que algú "calamidad" es queixava del ritme "tranquil", ningú ens va passar.
Després l'anecdota del dia; "Castañazo", si, si, mira que sempre em passem cosetes a la btt, peró mai havia caigut a la de carretera. Tipo Sincronitzada, hem caigut a la curva maldita, Manel "baratero" i jo al mateix temps i sense tocarmos, el pis una mica xop i molt brut de la plutja del dissabte, un avis 2 curves abans i tracatrá!! a provar l'asfaltat. Resultat; jo tipiques cremadetes per relliscar i Manel un bon cop que li tardará en curar. La foto es la del moment d'arrancar després del accident.
Amb el disgust en el cos, arrivem a Tirig i tornem per a fer la paradeta a Sant Mateu. 
Per acabar la etapa, una serie cap a Sant Rafael al rebufet xico-xicotet de Batiste i la seva cabra, que m'ha possat el meu cor que també deu ser xico-xicotet a 212 ppm i un esprint arribant al poble amb Pomada i    JP, que finalment ha guanyat JP Cavendish, l'arribada l'han preparat Xavi "lo gendre" i Batiste. Esperem a la propera oportunitat. 
Us recomano l'enllac d'aquesta sortida baix la mirada del company 006 o també conegut al mon periodisitc com Pluma Sangrienta, al meu estil, molt molt bona; Cronica de Pluma Sangrienta


2. Dimarts 18, la de Terra o "Cal"
Avui tocava Montanbike, que el proper diumenge uns quants de la Penya anirem a Gandesa a una marxa. Quines ganes!!
De una banda tinc moltes ganes per fer BTT amb els de la Penya, peró també estic neviós e insegur, perque a la BTT com ja he descrit a les croniques de les sortides soc una mica-bastant "torpe", damunt en els que anava son els "beteteros" profesionals de la colla i clar, només pensava al principi en que sigues el camí mes fácil que dificil per a no fer-les esperar.
Al final ha anat molt be, uns quants tramos asfaltats, també pistes amples, pel que no les he fet retrasar molt. La ruta ha sigut pels caminals que ells se coneixen i jo no havia fet mai, cap a Canet en la companya de Lluc que va mig costipat, el Iaio al meu costat, Batiste i Mingo per davant i Fono el primer, que porta un ritme que sembla que se le crema l'arrós. Tertulieta a Canet i de tornada mes camins i caminals, quina xalera.
Com nota especial, la paradeta al estil del programa del Convidat, je, je, ens hem autoinvitat els 6 a casa de Manel "baratero" i ell encantat, deixa els estudis per a xarlar un ratet, quina hospitalitat! tornem a muntar i pel riu cap a casa. Aixó de la Mtb cada dia m'agrada mes, després de Gandesa ja us contaré.
També deixo l'enllaç de la sortida pel company Mingo, tot un crack; Cronica de Zulle


2 comentarios:

  1. jejjjejejeje, lo del dissabte no va ser MTB més be va ser ciclocros, massa camins i asfaltat, ja farem alguna més divertida i te portare a vore los Ports

    ResponderEliminar
  2. Ok, jo encantat! La veritat que no te res a veure la de carretera amb la btt, sobre tot per a mi que m'agraden els reptes i les coses complicades. BTT, BTT!!! Als Ports ja fa temps que tinc ganes.

    ResponderEliminar