domingo, 4 de diciembre de 2011

AVUI CARRETERA CAP A CERVERA

Avui tocava mtb, però ni tinc la bici muntada ni la ma recuperada. Fins i tot no pensava ni sortir....o si ¿?.

Total que millor si fem algo que sigui carretera, je, je, arribo a la plaça a les 9:04 i tot sol, ja penso que m'ha passat una altra vegada per arribar tard, però enseguida un home em diu que Lluc (G) está dins del Mon-mar, així que aparco la bici i fem un cafe, arriba Doctor i després Fono que comenta que si els de la mtb no li han avisat, que si tal, que sí Pascual..., que no tenia moltes ganes i punt, fins i tot el mateix s'ha confesat.

Anem a buscar als traiguerins, quan ens trobem a Andreu i Manel, que confirmen que els de Traiguera no sortiran, així que tirem cap a Traiguera i pel camí parlem d'anar a Cervera.
Per a varia una mica, a la sortida de Traiguera agafem la nacional abans del normal, despiste? a proposit? dona igual, girem per la Jana i abans de arribar a Sant Mateu a la esquerra direcció Cervera.

No portavem 1 km des del desvio, quan Doctor avisa que sembla que ha punxat, Andreu l'ajuda a canviar el tubular i l'ensenya a Fono com va el tema per a que n'aprengui per a les seves properes rodes....¿?. Així i amb una mica de temó, continuem fins a Cervera, Andreu i Lluc s'han escapat una mica i la resta arribem al moment, Manel comenta que no apreciem quan estem be de forma física, sembla que ha descansata masa de bici i ara li costa. 

Al arribar a Cervera me despido dels compis que entran a fer un café, però jo avui tinc hora d'arrivada i tenint en compte que en principi no pensava sortir i demá hem de preparar coses per al viatge a Madrid, pos millor no estirar de la corda i cap a casa.

A la tornada aprofito per a seguir el Mingo-consell d'entrenar a baixes rpm per a guanya "fondo" ara que vaig tot sol, ja que encara que volia fer aixó tot el matí a vegades Espiri González Fono m'estirava i jo al drap, si es que soc karbonilla i no puc evitar-ho. Així fins a S. Jordi ho he conseguit a ratets, en funció de  la pendent i de la cursa particular que portava amb un tractoret, je, je, li vaig pasar a una recta i li tenia tot el temps a vistes. Una vegada pasat S.Jordi i sense el tractoret, molt millor, tot el temps a 150-160, clar que baixa la mitja de velocitat,  pero trobo que l'experiment m'ha anat prou be i ho hauré de fer mes sovint.

A les 12:00 a casa, misión cumplida i tracte fet, volteta en bici i en ganes d'estrenar la btt el proper cap de setmana, quina envetja els que van al Negrell, espero poder anar l'any vinent....

Datos GPS Garmin

No hay comentarios:

Publicar un comentario