martes, 8 de mayo de 2012

MONEGROS 2012

Pos me penso que o canvia l'organització o aquesta será la ultima cronica que faig de la Marató dels Monegros i aixó que tinc pendent el tornar a fer-la amb Lluc B que no ha pogut aquet any i que m'agradaria anar amb el Jordi F si entrena mes, pero amb 6000 al costat no torno a sortir en mtb.

El resum dels Monegros es pot fer en 4 punts:

1. Sortida
No he fet la famosa QH però me imagino que no ha de ser molt diferent, per que anar per camins que moltes vegades son per anar de 2 en 2 o llavors baixades que es millor anar de 1 en 1 per la pols que s'aixeca pos ja me contaras com tenim que pasar 6.000 en ordre ¿?
A la primera foto els 3 falduts estem ja colocats però per fora del carrer de sortida perque hem fet tard?? bueno, millor dit hem arribat amb "només" 30' d'antelació, je, je, Mingo per a poder sortir dels 100 primers, ha tingut que esperar 1h 30' aprox. que "suertudo"
En aquesta segona foto ja es veu en perpectiva a on som natros, que som els de roig baix a la esquerra, per fora i axió no es na...
Aqui va la foto de la sortida des de l'aire, nosaltres estem a la mitad, entre el 2º i 3º globo plubicitari i clar damunt sortim per la part bruta que diuen a la fórmula 1, je, je, per la finca del costat, així que tenim que esperar que vaigin passant i mos deixem un "hueco" per a entrar en la "marabunta" de bicis.

2. La cursa
Molt perillosa, per ho que ja he explicat, molta gent, molta pols, tots que volem guanyar sortint dels primers, del mig o del final, dona igual. Per a mostra un video d'una caiguda real que va passar tant tonta com perillosa i tot per esquivar un charco ¿?
Jo de fet porto encara una ferida per intentar avisar als companys que veniem darrera meua que davant hi havia un noi amb la bici en terra i després de caure vaig veure que el tio s'havia parat al mig per a vore si havia punxat; grnñññ!!!

3. La companya
Vaig anar una mica a l'aventura per diferents motius i encara que tenia pensat a priori anar en el Doctor no va poder ser i com casi sempre perque faig la meua, així després pasa el que pasa. 
Per contra vaig coincidir amb el Dani que va ser una gran sorpresa, tant per com va el tio de fort en bici, com per la agradable conversa, també amb el Xavi que sempre coincidiem als avituallaments junts i venia pel darrera a roda nostra, je, je, com vaig xalar amb el Dani que des del km 35 aprox. fins el 85 vam fer relleus a lo Cancellara, je, je, no sé la de gent que vam passar ¿?.
Pero al sortir del 3er avituallament, se me gira el cable i començo a tirar dels 2 companys sense mirar si me segueixen, encara que m'imagino que no pel ritmo que porto, ho comprovo amb la mirada i així ja tinc excusa per a acabar a "muerte morir" i provar-me d'acabar tot sol, anant de menys a mes
La anecdota: guanyar a Pep R, el tio que me tenia agafada la moral, li vaig pasar 5 vegades i a poc me guanya, je, je, quin crack i en molt bona forma que está.

4. El resultat
Je, je, la foto ho diu tot i encara que jo somriu i es per que acabo de sentir a l'amic Mingo, només heu de veure les cares dels que van arribant…
De fet encara que he fet pitjor temps i resultat que l'any passat, fent el nº 1.800 dels 4.000 que hem acabat, amb casi 6h (al 2011 vaig quedar el 500 de 2.000 amb 5h 25'), i que he acabat molt i molt cansat, amb rampes a les cames desde mitat de cursa, estic content perque m'he  sapigut dosificar i he acabat bastant sencer per a la "racha" que portava enguany, sempre passant a gent fins el final i vigilant de no ferme molt de mal, prova superada.

Felicitat a tots els companys que trobo que ho han fet espectacular; Mingo i Rober que son de un altre planeta, Fono i Pomada que també ho han fet molt be, Doctor que per no esperar-li jo una mica al principi m'acabat per davant amb mes de 30' de diferencia, Xavi que per a fer 120 km la primera vegada trobo que si entrena per a rally i amb una bici de menys de 15 kg ho pot rebaixar en 1h, Pep que no m'ha guanya de casualitat, Dani el millor company que he tingut i també impresionant, Presi i Vicent006 a un altre ritmo pero molt i molt be, i per a nota ho de Jordi F, que pels seus pebrots i sense entrenar ho ha fet en mes de 8h, ple de fang, a fosques i amb mes ilusió que ningú per que l'havia acabat, im-presionant!!

Je, je, m'he equivocat de boton i he parat el GPS uns 15 km, per aixó em surt menys temps i km totals.


3 comentarios:

  1. Aupa el mirandes!!!! 175 de mitja de pulsacions, jejejeje sort que anaves controlat.
    Bon resum de sensacions, veig que anem aprenent algunes coses i el que més m'agrada l'opinió de NO TORNA EN ESTES CONDICIONS

    ResponderEliminar
  2. Pos home, per anant fent casi tot el temps "el burrito" ni me han sortit tan altes, je, je. El que anava controlant era no cagar-la amb la tendinitis, ni trencar els besons, encara que no va faltar molt per al ultim, de les ppm vaig passar.

    Efectivament vaig aprenem, però encara me falta aguantar una mica mes, encara que m'aguanto mes que abanas, no acabo d'espabilar, primer anava be amb el Doctor pero per no esperar-li una mica a una pujada a cagar, ja no li vaig tornar a vore i després de quedar en el Dani de reservar-mos una mica per a donar-ho tot a partir del km 100, al 85 ja no vaig aguantar mes…total que vaig acabar tot sol per a treure 10' ¿?, he de millorar aixó.

    Ho tinc molt clar que el que m'agrada es fer mtb, no vigilar com un poseido a veure que fa el del davant, el de l'esquerra, el que m'acaba de pasar, que fa aquet aquí si le he passat 3 vegades, per que la gent si acaba fins dalt de merda te po dels tolls¿? Al que has posat a la foto de la crónica vaig passar damunt de la bici, encara que a poc caigo, però va ser molt satisfactori veure que tan de pro pasaba caminant i jo en la bici…je,je.

    ResponderEliminar
  3. Fermin, bona cronica, la veritat es que ho varem pasa molt be fent relleus,en curses tant llargues si ho dones tot desde el principi pot pasar que et quedis clavat a 10 km de la meta.Sigui on sugui espero repetir, dona gust pedalar amb tu.
    Ens veiem.

    ResponderEliminar