jueves, 4 de agosto de 2011

A La Senia, per la Milliana, la Galera i el Mas en un Pis-pas!

Hi ha dies que tens previst fer una cosa i surt una altra, però en bici no tinc molt de problemes per a canviar els planes, sempre que pugui sortir.
Avui en principi tenia que pegar una volteta per a estirar les cames després de la excursió a Valldelinares, però els compis previstos que me tenien que acompanyar, per diferents motius no podien, així que li he preguntat a altre compi en qui ja sabia que no sortiria a pasejar, "El Ruso de Santa Bárbara" o també conegut com David Caballé.
Si, si, el que fa dues setmanes ja em va fer un entreno tipo ciclomotor, el mateix i no content amb la mitja de 33 km/h de l'altre dia, avui volia fer 35 i el pitjor o millor, depend com se mire es que ho hem fet.
La ruta era plana i només el vent era el factor a tenir en compte, així que comencem a bon ritme pujant les Moles, primera estiradeta, després agafem direcció la Galera per la Milliana, je, je, aqui li he fet 2 o 3 relleus, fins que he pensat que millor a roda que quedava molta etapa.
Posteriorment anem cap al Mas de Barberans i el pitjor moment del dia, el vent pega de cara, de costat, de totes les bandes i no agafo un rebufo comodo, alleshores el "Ruso" tot el temps amb el plat gran i com un animal, jo aguantava i només li deia les pulsacions, que era l'unic que ell volia saber, per apretar mes o menys. 
Avui no havia temps per a xarradetes, el únic moment tranquil ha sigut al agafar aigua a la Sénia, que he aprofitat per a fer la foto que un dia ensenyare orgullos als meus nets i les explicaré que a vegades el iaio entrenava en el "Ruso de Santa Barbara"


A falta de 3 km per arribar al Mas, l'entés com una afirmació que baixen un puntet i resulta que quan li he preguntat per que m'ho ha dit i ha continuat igual, m'ha explicat que m'ho havia preguntat i com no l'he  respon pos a muerte morir, el problema es que no podia ni contestar-li encara que hagues pensat que era una pregunta, mai havia tingut aquesta sensació a la gola i que no em deixava ni tragar saliva.
A la última rampa i després de pegar-me 3 o 4 sostracadetes, li deixo anar els últims metros, no puc mes, estic reventat, em fa mal el pit i tot i damunt al arrivar al cruce del Mas em diu que encara tinc que patir mes, jo l'explico la situació i allavons em diu que no cal patir tant, que no es bo, en que quedem??
Estava fins i tot una mica "grogui" de l'esforç que se m'ha oblitat i tot fer el lap, així que a les dades del Garmin el primer lap es de casa al polígon per a buscar-le fins La Galera, el segon fins La Sénia i l'últim fins el poble, només vore les mitjes em torno a cansar.
De la mateixa manera, però ja recuperat i a un terreny que es millor per a mi, al ser trencacames que recupero ràpid les pujadetes, tirem com a boigos i jo pegan-li palancades per a no baixar la mitja fins arribar a la Sènia, agafem una mica d'aigua que ja sé que no gastaré i fins el poble una altra vegada a tope, tope.
Li faig uns quans relleus, sempre més curts que els seus i a San Joan m'aconsella que em quede a roda per a pujar be les Moles, je, je, que hem de fer la mitja prevista, a 38 km/h que les hem pujat.
Al final a les rotondes de Ulldecona intento donar-li la ma, no sé si per a felicitar-le, agrair-le o llançar-le a la cuneta, i el tio em crida que molt be, el Polar li marca una mitja de 35'3 km/h, la meua es de 34'5 i la diférencia ha siguti només per que he anat a busca-li al polígon.
En fin, un altre entrenament amb el Ruso de Santa Bárbara, moltes grácies David, tu continua així que l'any vinent t'arrepentiras d'entrenar-me tant i tant bé quan et pasé com un sputnik, je, je, la illusió mou montanyes.

Pd: Sempre que surt amb el David em fa una miqueta de mal l'esquena, avui ja he averiguat per qué i es que el 75% del temps tinc que anar arropit i agafadet de la part baixa del manillar, je, je, ara ja sé que no em fa falta comprar-me una cabra per a entrenar com Batiste. 

2 comentarios:

  1. Fermin comprate una Kabra y te vienes commigo....jejeje

    ResponderEliminar
  2. Je, je, això es el seguent pas....entrenaré amb tú quan vulgui pegar el salto a professionals! Ja queda menys...

    ResponderEliminar