viernes, 19 de agosto de 2011

A Vinarós pel Camp de Golf, Alcanar i pa casa

Avui una altra sortideta amb el company de feina; l'Emilio, que es va animant i millorant poc a poc, tot i  que a pesar de confesar-me que estava cansat per que va entrenar dos dies seguits al futbol, trobo que hem fet bona mitja, sobre tot tenint amb compte que al principi hem fet ritme "Verano Azul"
El recorregut, dels meus preferits per a fer entrenos curts, a Vinarós pel Camp de Golf i tornada per Alcanar.
El primer tram cap al camp de golf es un camí tranquil, pla i sense trànsit, per a posteriorment agafar a la sortida del Camp de Golf el camí de l'esquerra que va a Vinarós, aquet camí no está molt be, però te a favor que tampoc ni ha trànsit, ens hem creuat 4 cotxes i 7 bicis.
Després de pujar el pont de la AP7 i el del tren, arribem al camí de servei que va al costat de la carretera d'Ulldecona a Vinarós, continuem per darrera de les naus i sortim a la rotonda que va a la nacional, per agafar direcció al Sabeco, bueno ara el Simply m'ha rectificat el company, així tot recte i sense aturar-mos fer a fer cap compreta tirem rectes cap a Alcanar, que es un altre camí poc trànsitat i molt be asfaltat, carrer cap a munt, a l'esquerra, cap a munt, a l'esquerra, fins que trobem la sortida-pujada cap al Remei.
Al principi comencem be, li dic a l'Emili que a ritme, però no s'aguanta, ho porta a la seva sang i cames de futbolista i comenca a tirar, em quedo a roda i le crido animan-li per a que aguante el ritme, peró ja sé que no podrá i als 500 m se li acaba la gasolina super per a pasar a Biodiesel. 
Una altra vegada l'insisteixo que es quedi a roda i que ho fem a ritme, sembla que ara si que em fa una mica de cas, tot i que a roda no l'agrada anar i ja es al meu costat per acabar de pujar el remei amb molt bon ritme, passada la curva i cruce del remei continuo amb el ritme pero el de Mora ha tornat a fer canvi de combustible i em diu que tranquilets...¿?.
Li dic que te que anar a ritme i que queda poc, ell me respon que ho fa de conya, però el cas es que  una altra vegada em torna a fer ho mateix, aquesta vegada i a la penultima pujada del dia, fa un altre demarrage criminal dels seus, (estic segur que a curses de 300 m les guanyaria totes) i m'anima per a dirme que em fa de gregari i que l'agafi la roda per al esprint final...¿?
Jo vaig al meu ritme, no puc fer aquestes sostracades que fa el, suposo que a mesura que vagi deixant el futbol i fent mes bici, si es que es així la historia o per ho menys com ha sigut la meua, acabará amb un únic dipósit de gasoil normal que amb el temps i entrenos será gasoil extra. 
Total que després del demarrage i com era d'esperar, no acaba de pujar i es torna aturar, jo li paso com un tiro i sense anar a tope, ja sé que no m'agafará, ho faig a propósit per a veure si va agafant el concepte d'anar a ritme i les ventatges que te...Com ja suposava em giro i veig que s'ha quedat, moment que aprofito per a fer l'ultim tobogan abans del pont final d'entrada al poligon, pujant les pulsacions fins a 190 per a baixar a 55-60 km/h sense parar i coronant el pont de la AP7 a muerte morir.
Arrivada al poble i dutxa general, els ciclistes, els xiquets i tot el que vulgui, que vagi pel carrer...je, je.

Datos GPS Garmin
Pd: Es curiós veure a les grafiques del Garmin, els picos de les pulsacions, que coincideixen exactament amb les pujadetes que feiem puntuables per a la muntanya; la del camp de golf i els 2 ponts. També com a la gráfica de la Cadencia la gráfica es casi una línea recta en 80, aixó es bona senyal; es diu Ritme Constant, je, je....

No hay comentarios:

Publicar un comentario