viernes, 12 de agosto de 2011

Un 8 malferit, d'Ulldecona a Godall pels Valentins

Avui el company ha sigut l'Emili i aixó vol dir que no se sap mai quina será la hora de sortida, per tant jo ja tenia fins 3 opcions; la de 50, la de 35 i la de 22 km, per que si tinc clar quina es la hora d'arrivada.
Al final i sortint a les 19:10 he pensat que si apretaven una mica podriem fer la de 35 km, a la plaça ens trobem a Super-Batiste, que no tinc clar si arriba o acaba de sortir.
Tirem cap a les Moles a bon ritme, anem xarrant peró a ritme, que ja sé per la veu del company que ni va a tope, ni de paseig, aquest es l'objetiu, fer tota la ruta a un ritme mig-alt. Superades les Moles  girem cap als Valentins i al cruce del 8 malferit, cap a Sant Joan, tot recte continuem fins el Barri Castell, passem els Valentins i una altra vegada cap al cruce del 8.
Posteriorment agafem direcció la Milliana, pujo una miqueta el ritme, esperant que l'Emili agafe la roda, però el de Mora d'Ebre té el cap dur i prefereix anar al costat per a xarrar, tot i que anem ja a un ritme alt. Fins i tot, com es molt valent i una mica inconscient, anant a 42-43 he aprofitat per a explicar-li com m'entrena el amic "Ruso" Caballev; agafant un ritme fort, pujant-ho poc a poc i mantindre-ho, així li començo a dir; "va ara puguem una miqueta mes el ritme, una mique..", no acabo la paraula i el de Mora que em fa un del seus típics demarrages, en 100m m'ha tret 50m i jo  amb cara d'alucinat, pensant que qualsevol dia fent aixó es fará mal, ho sé per que a mi una vegada em va passar.
Abans de arribar a la Galera girem a la dreta al cartell de 3 per a Godall, i en una altra espenteta estem al camp de futbol, cal dir que ha fet en aquesta rampa final 2 intents mes de "demarrage", jo ja pensava en cridar als de Gruas Romani per a pujar-le a les bruixes.
Així que penso per a canviar, en posar el plat gran per a pujar, l'Emili al principi va al tran-tran, però es va recuperant rápid i encara que em diu un parell de vegades que no pujara a ritme, jo li veig molt bé i per fi, ¡Por la Gloria de mi madre....! m'agafa la roda per primera vegada, quina illusió!, poso un ritme una miqueta fort, però que em pugui aguantar i a falta de 1 km de pujada, faig jo un altre "demarrage tonto", per que em podia haver esperat una mica més, però volia fer "cumbre" amb el temps suficient  de  buscar el millor angul, marc i llum per a tirar-li la foto, me estic professionalizant, je, je, aquest es el resultat;


Quin artiste, fa 2 dies que va en bici i com posa per a la foto, en una ma; bidonet i manillar, amb l'altra saludant i per a a rematar amb una sonrisa disimulant que ja va una mica cansat; tot un professional!
Començem la baixada i a la tercera curva ens tornem a creuar a Batiste que va mes rápid pujant que el que natros anem baixant, també un altre cas per a estudiar! 
Al final i tras saludar als caminants del camí de Godall, arribem a l'hora prevista amb una mitja real de 26'9 km/h, bon entreno sense forçar i l'Emili que es va superant, avui entreno a ritme per pla.

Hem completat el 8 malferit; obrir l'enllaç de les dades del Garmin i veure la ruta al mapa dibuixat;
Datos Ruta GPS Garmin

No hay comentarios:

Publicar un comentario