viernes, 2 de septiembre de 2011

Super-Aventura en BTT

Per fi he agafat la MTB, i quina Odisea de sortida, tinc mes anécdotes que un mes de carretera, per a començar i per culpa de les ganes que tenia, no m'han deixat pensar molt bé, ja que només agafar-la veig que les rodes van desunfladetes, penso que millor així per a fer caminals pedregosos. Fins i tot estic a punt d'agafar la cámara de recanvi,  peró per a que? sino m'ha fet falta mai...porto tubeless i liquid....
La intenció es fer la calç, pujar a les antenes de cerro gordo i baixar per la cantera, per acabar fent la pujadeta al castell, aprofitant la informació que porto al GPS i agafant part de una de les 400 rutes que  Mingo te penjades a Wikiloc.

Un bon resum del dia d'avui en castellá sería; No hay mal que por bien no venga!, es a dir que sempre que ens pasa alguna cosa ruina, al costat va una altra de bona i que jo es en les que me quedo, je, je, l'ampolla sempre mig plena.

1ª de Bona; es que a la Calç he fet 4 peus, quan la ultima vegada i després de fer Monegros vaig fer al menys 12 peus, també pel "atajo" de pedretes que hi ha al final de la pujada només he fet un peu. Molt Content. --> 1ª de Ruina; va ser que seguint part del camí indicat al GPS, m'he perdut una mica per la serra de Godall, un ratet amb la bici al hombro, un ratet caminant i un altre a la bici fins agafar la pista cap a las Antenes, unes quantes marques a les cames de les punxes i romingueres.

2ª de Ruina; pujant a las Antenes trobo que pego en la llanta en terra, miro i porto la roda del darrere molt desunflada, baixo i a unflar. --> 2ª de Bona; unflant me pasa un altre company que no conec i porta un cullote antic de la penya, pujo a la bici i la la primera rampa dura le paso, peró a la última rampa abans de les antenes faig peu i veig que el fara també peu, l'espero i ens presentem, es l'Eugeni, molt simpatic, ja tinc un altre company de bici al poble.

3ª de Bona; Xarrem un ratet i a l'arribar a les antenes em diu que em segueix, jo li dic que segueixo al GPS i d'acord. Per primera vegada consegueixo empalmar i agafar el camí que va a la cantera i que surt a la carretera de la Milliana, sempre que he pujat a les Antenes per les dues bandes anava a parar a la cantera de Castell i per un camí acababa passant per baix de una valla i al cami del camp de futbol. --> 3ª de Ruina; Baixant i abans de la cantera que veig que vaig molt desunflat, casi sense aire, baixo i no consegueixo ni con la manxa ni con el CO2 unflar la roda, s'ha destalonat i comprovo com era d'esperar que el líquid s'ha secat, clar 3 mesos sense agafar-la casi res. El company tampoc porta cámara ni manxa.

4ª de molt Ruina; paseig fins a casa desde la cantera, arribar de nit i sense fer la pujada del castell. --> 4ª de Molt Bones; m'he trobat a varios desconeguts que s'han oferit per a portar-me, en principi confiava en la Dona, després en el David Caballé que anava entrenant en carretera, el mateix Eugeni, peró per unes coses o altres ja hi era a les Moles i he pensat en aprofitar el paseig cap a casa per a despejar-me el cap i per a recordarme grácies al mal de peus que encara tinc, que la propera vegada he d'unflar be les rodes, portar el correctament el líquid i una cámara de recanvi.

Ho millor es la sensació de super-aventura d'una simple sortideta en btt, je, je, estic malalt per que en tot el que m'ha passat i he xalat com un xiquet, com m'agrada la btt i aixó que soc molt torpe, hauré d'entrenar mes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario